Ο σύλλογός μας, πραγματοποίησε το πρώτο Σαββατοκύριακο του Οκτώβρη μια πολύ όμορφη εξόρμηση στα Τζουμέρκα και στις βουνοκορφές του Λάκμου. Η αναχώρηση έγινε το πρωί του Σαββάτου με δύο μικρά λεωφορεία και μετά από μικρές στάσεις στη Φιλιππιάδα και στο ανακατασκευασμένο γεφύρι της Πλάκας συνεχίσαμε με βόλτα στα Πράμαντα. Στη συνέχεια περάσαμε από την εντυπωσιακή μονή Κηπίνας και καταλήξαμε στις Καλαρρύτες όπου και διανυκτερεύσαμε.

Την επόμενη μέρα, η κυρίως ορειβατική μας ομάδα αποτελούμενη από 21 άτομα μεταφέρθηκε στο πέρασμα του Μπάρου (ο ψηλότερος ασφάλτινος δρόμος της Ελλάδας) και από εκεί διέσχισε την κορυφογραμμή του Λάκμου που χωρίζει την Ήπειρο από τη Θεσσαλία. Η ομάδα έφτασε πάνω από το Χαλίκι Ασπροποτάμου και κοντά στις πηγές της Βερλίγκας, πριν επιστρέψει από την ίδια διαδρομή συμπληρώνοντας 6μιση περίπου ώρες πορείας. Οι υπόλοιποι φίλοι μας περπάτησαν από τις Καλαρρύτες μέχρι τους πανέμορφους καταρράκτες της Κουιάσας με τον παλιό μύλο που λειτουργεί σαν καφέ. Το βράδυ της Κυριακής επιστρέψαμε στο Αγρίνιο και ανανεώσαμε το ραντεβού μας για την επόμενη εξόρμηση.