Μετά το τέλος του καλοκαιριού, ο σύλλογός μας διοργανώνει 3ήμερη εξόρμηση στις μαγευτικές Πρέσπες, στις 11-13 Σεπτεμβρίου. Η αναχώρηση θα γίνει το μεσημέρι της Παρασκευής και η διαμονή μας θα πραγματοποιηθεί στην περιοχή Λαιμός κοντά στον Άγιο Γερμανό.
Το Σάββατο η Α' ομάδα θα κάνει την διάσχιση του Βαρνούντα από τον Άγιο Γερμανό στη Βίγλα Πισοδερίου (περίπου 8 ώρες). Η Β' ομάδα θα μεταβεί με το λεωφορείο στη Βίγλα Πισοδερίου και εκεί θα πεζοπορήσει σε πανέμορφο μονοπάτι για 4 ώρες περίπου και στο τέλος θα συναντήσει την Α΄ ομάδα που θα έχει ολοκληρώσει την διάσχιση. Θα ακολουθήσει φαγητό στον Άγιο Γερμανό.
Την Κυριακή θα μεταφερθούμε όλοι στις Πρέσπες. Εκεί θα κάνουμε βόλτα με βαρκάκι μέσα στη λίμνη και στα νησιά και θα επισκεφτούμε τον Άγιο Αχίλλειο και τον παραδοσιακό οικισμό Ψαράδες όπου θα φάμε. Επιστροφή το βράδυ στο Αγρίνιο.
Πληροφορίες και δηλώσεις συμμετοχής στο τηλέφωνο 6947220731 (Νταούλης Βασίλης).
