p1ambnql42hke1q1f1gnh1e4cpl4

Στην δυτική πλευρά του νομού Αιτωλοακαρνανίας και συγκεκριμένα στην περιοχή του Μύτικα τα δύο τελευταία χρόνια γίνονται αξιόλογες προσπάθειες συντήρησης κάποιων αναρριχητικών διαδρομών και ανοίγματος καινούριων διαδρομών.

Στο βράχινο ασβεστολιθικό όγκο που διαθέτει η περιοχή, κατάλληλο για αναρρίχηση υπάρχουν τόσο sport διαδρομές όσο και διαδρομές πολλαπλών σκοινιών. Συνολικά υπάρχουν 15 διαδρομές μονών σχοινιών και 2 πολλαπλών σκοινιών (trand). Βύσματα και πλακέτες είναι όλα καινούρια. Ο βαθμός δυσκολίας ποικίλει, εύκολες διαδρομές βαθμού 5b και πιο δύσκολες βαθμού 7c+, οπότε η περιοχή είναι κατάλληλη τόσο για αρχάριους όσο και για πιο ‘ψημένους’ αναρριχητές.

Κατάλληλη ώρα για αναρρίχηση το καλοκαίρι είναι από τις 3 το μεσημέρι και μετά που δεν έχει ήλιο και το μέρος δροσίζεται, οπότε μπορεί να επωφεληθεί κάποιος το πρωινό του για να κάνει μπάνιο στην θάλασσα, και τον χειμώνα η καλύτερη ώρα είναι από 9 το πρωί και μετά που τα βράχια είναι ζεστά και το απόγευμα κάποιος μπορεί να επισκεφτεί διάφορα χωριά της περιοχής . Η θέα είναι φανταστική, το όμορφο πράσινο νησί του Καλάμου και το μπλε της θάλασσας ενώνονται και χαρίζουν μια μαγευτική εικόνα και ατμόσφαιρα. Ωστόσο χρειάζεται βοήθεια και ενίσχυση και από άλλα άτομα για να ανοιχτούν και άλλες διαδρομές.

Είναι ένα αρκετά υποσχόμενο μέρος και καλό θα ήταν να το αναδείξουμε!

Πληροφορίες πρόσβασης στην περιοχή:

Από Αγρίνιο: Την γνωστή, για όλους τους Αγρινιώτες, διαδρομή για τον Μύτικα και όταν φτάσετε στην διασταύρωση Μύτικα - Πάλαιρος ακολουθείτε τον δρόμο για Πάλαιρο, αμέσως μετά τις ιχθυοκαλλιέργειες ( 100 μ) υπάρχει χώρος για παρκινγκ στα δεξιά σας κάτω από το πεδίο

Από Αθήνα, Πάτρα: Ακολουθείτε τον οδικό άξονα Αντιρρίου- Ιωαννίνων, μετά το Μεσολόγγι στην διασταύρωση του Αιτωλικού, στρίβετε στο Αιτωλικό και ακολουθείται τον δρόμο για τον Αστακό. Από τον Αστακό συνεχίζεται για τον Μύτικα και εκεί όταν φτάσετε στην διασταύρωση Μύτικα - Πάλαιρος ακολουθείτε τον δρόμο για Πάλαιρο, αμέσως μετά τις ιχθυοκαλλιέργειες ( 100 μ) υπάρχει χώρος για παρκινγκ στα δεξιά σας κάτω από το πεδίο.

Από Ιωάννινα: Ακολουθείται τον οδικό άξονα Ιωάννινα- Πρέβεζας και από το Άκτιο συνεχίζεται για την Βόνιτσα. Από την Βόνιτσα συνεχίζεται για Πάλαιρο - Μυτικα από εκείμετά από περίπου 20 χιλιόμετρα σε χαρακτηριστική μεγάλη αριστερή στροφή όπου και αντικρύζουμε το Μυτικα και τις ιχθυοκαλλιέργειες ) υπάρχει χώρος για παρκινγκ στα αριστερά σας κάτω από το πεδίο.